Content

Follower comel ♥

Ahad, Mei 13, 2012

Contohi ibuku

Ini la gambar ibuku
Ibuku menpunyai sifat sabar yang tinggi dalam mengharungi   liku-liku dan cabaran dalam hidupserta bergelar sebagai isteri dan ibu kepada anak-anak. Walaupun ibu menghadapi masalah dengan ayah tetapi ibu terus cekal dan sabar dengan apa setiap ujian yang Allah berikan kepadanya.

Sesungguhnya sifat sabar ibu, ingin ku contohi dalam kehidupan ku kerana mana mungkin aku menghadapi situasi lebih kurang sama dengan ibu atau berada di situasi yang lain. Oleh itu, sifat sabar mesti diperlukan untuk tidak menjadi sesuatu perkara itu lebih teruk..


KISAH IBUKU
Ibu akan sabar setiap kali di pukul oleh ayah tetapi ibu cekal menghadapi dugaan hidup kerana ibu akan rasa kuat untuk hidup apabila nampak anak-anaknya berada di depan mata. Sememangnya jika dalam keadaan ini, anak la yang akan menjadi sumber paling kuat untuk ibu kita terus hidup. Ibu berasa gembira kerana kami sentiasa dapat gembirakan hatinya..paling gembira ketika ku dapat sambung pelajaran ke IPTA dan adikku yang kedua dapat keputusan cemerlang dalam Ujian Peperiksaan Sekolah Rendah dengan memperolehi 5A.

Rasanya setakat ini sahaja kali ini..tidak ada pape yang igin ku kongsi kan lagi.

SEKIAN,TERIMA KASIH..

Sekadar hiasan..